مخلوط اجرای طرح کمیته امداد اخبار اجتماعی

مخلوط: اجرای طرح کمیته امداد اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی توقف طرح «پرداخت مستمری به کم‌درآمدها»

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام ثبت‌نام تعداد کثیری در سامانه «رفاه اجتماعی» ـ جهت شناسایی نیازمندان غیرتحت پوشش نهادهای حمایتی و پ

توقف طرح «پرداخت مستمری به کم‌درآمدها»

توقف طرح «پرداخت مستمری به کم درآمدها»

عبارات مهم : اجرای طرح

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام عضویت تعداد کثیری در سامانه «رفاه اجتماعی» ـ جهت شناسایی نیازمندان غیرتحت پوشش نهادهای حمایتی و پرداخت مستمری به کم درآمدها ـ ، از متوقف شدن این طرح در جهت انجام بررسی های زیاد خبر داد.

احمد میدری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین اوضاع اجرای طرح «پرداخت مستمری به کم درآمدها» گفت: درحال حاضر تعداد قابل توجهی در سامانه خدمات حمایتی عضویت کرده اند.

توقف طرح «پرداخت مستمری به کم‌درآمدها»

وی افزود: با وجود آن که اعلام کردیم تنها افراد نیازمند که دارایی و درآمد آنان بیانگر نیازمند بودن آنان هست، در این سامانه عضویت کنند و حتی براساس بعد خانوار سقف میزان درآمد خانوار های متقاضی را نیز اعلام کردیم، ولی متاسفانه اولا 50 درصد کسانی که تاکنون در این سامانه عضویت کرده اند هم اکنون تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی قرار هستند و بنابراین عضویت آنها بی علت بوده هست؛ ثانیا از میان 50 درصد دیگری که تحت پوشش نهادهای حمایتی نبوده و در این سامانه عضویت کرده اند نیز تنها یک سوم آنان مشمول بازرسی میدانی خواهند شد تا متوجه شویم نیاز آنان واقعی است یا خیر؛ سایر عضویت کنندگان نیز اصلا مشمول این طرح نمی شوند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه ادامه داد: درمرحله نخست اجرای این طرح به صورت آزمایشی آن را اعلام عمومی کردیم تا بررسی کنیم چه گروه هایی اقدام به عضویت دراین سامانه می کنند و متاسفانه دیدیم تعداد بسیار زیادی از آنها مشمول این طرح نمی شوند،این درحالیست که هرچند در چنین روش هایی که فرآیند جذب ساده هست، متقاضی زیاد کردن می یابد ولی باید این شیوه اطلاع رسانی در کشور ساختن فرهنگ شود.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام ثبت‌نام تعداد کثیری در سامانه «رفاه اجتماعی» ـ جهت شناسایی نیازمندان غیرتحت پوشش نهادهای حمایتی و پ

میدری اعلام کرد: لذا درحال حاضر اجرای این طرح متوقف شده است است تا بررسی های مورد نیاز را انجام و بعد از آن مجددا طرح را شروع کنیم.

به گزارش ایسنا، چندی پیش مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کردند تمام خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از میزان تعیین شده است در برنامه ششم است می توانند جهت دریافت مستمری مددجویی در سامانه خدمات حمایتی (www.samanehrefah.ir) عضویت کنند؛ این درحالیست که اعلام این طرح تصویر العمل هایی را به همراه داشت.

طبق این طرح که نیازمندی خانوارها قرار است بر اساس مجموع دارایی های منقول و غیرمنقول آنها محاسبه و در صورت احراز به وسیله نهادهای حمایتی تحت پوشش قرار گیرند، تصویر العمل هایی را در بر داشته است بطوریکه فتاح، رییس کمیته امداد اجرای چنین طرحی را نه تنها به صلاح نمی داند بلکه اعتقاد است به “تب” در جامعه دامن می زند.

توقف طرح «پرداخت مستمری به کم‌درآمدها»

تاجایی که بعد از اعلام این طرح فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: «نیازی نیست سایت ایجاد کنیم و بگوییم مردم بیایید عضویت کنید، لیکن نمی خواهیم تجربه ای همانند «یارانه» شود، آن وقت می بینیم عدد بالایی عضویت و توقع هم ایجاد شده است هست؛ این درحالیست که باید براساس قوانین نیازمندان را شناسایی کنیم. دولت و مجلس هم اگر می خواهند کمکی کنند می توانند دامنه تحت پوشش نهادهای حمایتی را با ایجاد قوانین، وسیع تر کنند لیکن ایجاد چنین قوانینی بهتر از آنست که اعلام عمومی کنیم تا مردم جهت عضویت بیایند و این کار باعث می شود مردم را متوقع بار بیاوریم.»

واژه های کلیدی: اجرای طرح | کمیته امداد | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار